وزیر امور خارجه: ایرانیان ربوده شده در سوریه در سلامت هستند/قول​هایی برای بازگرداندن آنها داده شده وزیر امور خارجه: ایرانیان ربوده شده در سوریه در سلامت هستند/قول​هایی برای بازگرداندن آنها داده شده
تاریخ : دو شنبه 17 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

وزیر امور خارجه: ایرانیان ربوده شده در سوریه در سلامت هستند/قول​هایی برای بازگرداندن آنها داده شده

دیپلماسی - ایرنا نوشت:

وزیر امورخارجه در جمع خبرنگاران با یادآوری اینكه برای آزادی مهندسان و زائران ایرانی ربوده شده در سوریه قول‌هایی داده شد، افزود: افراد ربوده شده در سلامت هستند.
علی اكبر صالحی در پایان جلسه هیات دولت افزود : پیش از ربوده شدن 7 مهندس ایرانی در سوریه، توصیه‌های لازم به آنها شده بود اما مهندسان اعلام كردند، فعالیت‌شان برای راه‌اندازی نیروگاه برق در شهر 'حمص' كاری خیرخواهانه است كه پس از آن این اتفاق رخ داد.
وی همچنین با بیان اینكه ربایندگان متخصصان و زائران ایرانی در سوریه، در جریان واقعیت فعالیت مهندسان ایرانی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان كرد: با پیگیری‌هایی كه در حال انجام است امیدواریم آنها بزودی آزاد شوند.
وی به سوء‌استفاده و جوسازی برخی رسانه‌های خارجی در ارتباط با مهندسان و زائران ربوده شده در سوریه اشاره كرد وگفت: برخی رسانه‌های خارجی با نشان دادن كارت پایان خدمت افراد ربوده شده اعلام كردند، این مدرك نشان دهنده وابستگی نظامی آنها است!
صالحی این اقدامات را نادرست و در جهت انحراف مردم و افكار عمومی جهان دانست و گفت: بزودی دست آن ها از چنین اقدامات و جوسازی‌ها رو خواهد شد.
وی در عین حال به سفر زمینی زائران به سوریه نیز اشاره كرد و گفت: پیش از این بارها درباره حفظ مسایل امنیتی و حفاظتی برای سفر به سوریه تاكید و درخواست شده بود كه زائران از طریق زمینی به سوریه سفر نكنند.
وزیر امور خارجه با بیان اینكه برای سفر به سوریه برخی زائران توجهی به مسایل امنیتی ندارند، افزود: حفظ جان زائران واجب است و باید برای حفظ امنیت از طریق هوایی به سوریه سفر كنند




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید