توضیحات مهم سازندگان فیلمی که از جشنواره فجر جا ماند/ معتمدآریا با این گریم جلو دوربین رفت، نه آن گر توضیحات مهم سازندگان فیلمی که از جشنواره فجر جا ماند/ معتمدآریا با این گریم جلو دوربین رفت، نه آن گر
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

توضیحات مهم سازندگان فیلمی که از جشنواره فجر جا ماند/ معتمدآریا با این گریم جلو دوربین رفت، نه آن گریم

سینما - تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «پری ناز» با صدور اطلاعیه ای، ضمن ابراز تاسف از پیش داوری های صورت گرفته درخصوص این فیلم، ابراز امیدواری کردند با نظر مثبت مسوولان سینمایی مشکلات این فیلم شریف و اجتماعی برای حضور در جشنواره سی ام فیلم فجر حل شود.

به گزارش خبرآنلاین، در نامه مشترک «عبدالمحمد نجیبی» تهیه‌کننده و «بهرام بهرامیان» کارگردان فیلم سینمایی «پری ناز» به رسانه ها آمده است: « جشنواره فیلم فجر رویدادی مهم و تاثیرگذار است که تمامی دست اندرکاران سینمای ایران ساخته های خود را در آن شرکت می دهند تا اثر هنری شان در معرض داوری و قضاوت عمومی و تخصصی قرار گیرد. «پری ناز» فیلم شریف است که با نگاهی متعهدانه و بیانی هنرمندانه به نقد مسئله «خرافه پرستی» می پردازد. این موضوعی است که در یک سال اخیر بارها مورد تاکید مسوولان بلند پایه کشور قرار گرفته و سازندگان این فیلم نیز بنا بر وظیفه و مسوولیت خود به آن پرداخته اند. بدیهی است ساخت این فیلم در چهارچوب قوانین و مقررات جاری فیلم سازی کشور و بر اساس فیلم نامه ای تصویبی صورت گرفته و در طول ساخت نیز تمامی ضوابط فیلم سازی مورد نظر قرار گرفته است».
 
در ادامه این بیانیه مشترک آمده است: « متاسفانه فضای شکل گرفته علیه این فیلم مبتنی بر شنیده های غیر موثق بوده و برخی اشتباه های رسانه ای نیز به این مسئله دامن زده که آخرین نمونه آن انتشار عکسی از تست گریم سرکار خانم «فاطمه معتمد آریا» در رسانه ها بوده است، حال آن که این عکس مربوط به تست های اولیه است و خانم معتمد آریا هیچ گاه با این گریم مقابل دوربین نرفته اند. بدیهی است عکس صحنه و پلان این فیلم ـ که یک نمونه از آن نیز به پیوست ارائه می شود ـ این واقعیت را تایید می کند».
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: « قطعا این درایت و هوشمندی در مسوولان سینمایی وجود دارد که فارغ از این جو سازی های صورت گرفته درخصوص فیلم، در مورد آن قضاوت کنند. از طرفی دست اندرکاران فیلم نیز تاکنون انعطاف لازم در مقابل اصلاحیه های پیشنهادی را داشته اند و به دغدغه برگزار کنندگان جشنواره احترام می گذارند. برگزار کنندگانی که قصد برگزاری رویدادی سالم و کم حاشیه را داشته و تمایلی ندارند بهانه به دست دشمنان سینمای ایران و افراد مغرض داده شود اما در نظر گرفتن این دغدغه قاعدتا نباید به تبدیل فیلم به اثری الکن و بی خاصیت منجر شود».

در پایان این بیانیه ضمن تاکید بر حق این فیلم جهت شرکت در سی امین جشنواره فیلم فجر، ابراز امیدواری شده با نظر مثبت مسوولان سینمایی، شرایطی فراهم شود تا هم زحمات سازندگان این اثر اجتماعی در جشنواره دیده شود و هم این اثر مورد قضاوت و نقد عمومی نیز قرار گیرد.

گفتنی است فیلم پری ناز با حضور فاطمه معتمدآریا، حمید فرخ نژاد، شبنم قلی خانی، مصطفی زمانی، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی و مژگان بیات ساخته شده و قصه ای اجتماعی را روایت می کند.




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید